Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!


Haaaahhh....a trecut mai mult de o luna de cand nu am mai scris aici!!!
Am adunat atitea sa-ti scriu inkit nu mai stiu cum sa incep:)

In primul rand sunt deja Doamna Danielean Doina , iar iuby al meu Artur este oficial, sotul meu iubit!
Am avut o nunta de vis la care ai asistat si tu Bebeul meu scumpik.
Pe 1 septembrie am aflat ca esti baietel, un baietel sanatos si frumos pe care0l iubesc enorm...Deja ma gandesc ce nume sa-ti alegem:)

Am ajuns in saptamana 23 a sarcinii si ma simt atit de bine cu tine in burtica incat as vrea sa te tin acolo tot mai mult , dar si ard de nerabdare sa te tin in brate, ingerasul meu mik si scumpik!
Cu fiecare zi simt tot mai puternice miscarile ce le faci la mine-n burtica:)
Esti atit de puternic!
O sa fii un bebe foarte dulce si foarte frumos , sunt sigura si vreau sa stii ka te iubesc mai mult ka orice!
Abia astept, mikutzul meu sa iesim la plimbare si sa mergem amindoi alaturi razand si mancand inghetata!:)
Azi te simt inka mai aproape de inima mea , iar iubirea mea ptr tine si ptr papy tau creste si creste atit de mult inkit imi pare ca trece infinitul!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Azi se face o lunisoara!!!