Azi se face o lunisoara!!!


E zi destul de importanta si chiar daca sunt ocupata mereu imi rup o clipa libera ca sa imi notez aici, pe paginile tale Jurnalutzule, ziua asta minunata de Duminica, 20 Februarie -Bebu meu implineste azi exact o lunisoara!

Nici nu-mi vine sa cred ca a trecut deja o luna din ziua cea de joi, ziua in care mi-am adus pe lume puiul...Ziua in care l-am vazut, un ingeras mic si plin de viata care mi se pitea in brate, se cuibarea la pieptul meu atat de nevinovat si dulce!

Ma rog in fiecare zi la Dumnezeu, sa-mi dea putere sa-l pot apara de toate si sa-l pot avea mereu la piept .
Au trecut deja cateva zile de la ultima mea insemnare si tot nu-mi mai ajunge timp ca sa mai insemn cate ceva aici...
Am avut o gramada de nopti nedormite, temperatura 40, durere de sani cu mastita si chin, dar totodata o multime de clipe petrecute langa bebu meu care atat de mult adora sa-mi stea la san incat mai nu ne mai dezlipim unul de altul...Facem nani impreuna, la masa lui impreuna si la a mea -impreuna, iar papy nostru radiaza de fericire cand ne vede, ne cuprinde si ne saruta..

Doamne, te rog sa nu-mi opresti din aceasta imensa fericire de a-mi vedea puiul crescand si sotul luminind de dragoste!
Da-i Doamne ingerasului meu sanatate, lumina si numai iubire...mai Da-ne Doamne noua caldura ca sa i-o dam lui toata!

Felicitari Bebe dragutz, sa ne cresti mare !!!

P.S. Ma uit la tine, bebu mamei, dormi atat de dulce! Vin sa-ti veghez somnicul tau dulce si sa te cuprind, ghemuletzul meu de iubire!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!