Mami, alăptează-mă!


Ma doare...doare sanul atat de tare, e rosu, aproape vanat si pare sa crape de plin ce este...
Noapte plina afara si temperatura 40 , asta reprezeta situatia mea de acum o saptamana, cand m-am trezit cu un san extrem de mare, greu si plin si cu o durere de nedescris. Era furia Laptelui, ceva ce nu mai cunoscusem pana atunci, dar nici nu stiam ca aveam s-o cunosc inca cateva zile inainte.
"Stoarce, stoarce si iar stoarce!", asta mi se spunea mereu si asta si faceam (si o mai fac), neincetat, insa efort mult, rezultat- Nimic!
Deja incepusera sa ma doara si mainile de la atata stors...Dush fierbicior, masaj, comprese si iar masaj...stors...
Odata cu venirea noptii durerea se intetzea, lacrimile siroiau si erau chiar mai multe decat laptele stors! Zece lacrimi se echivalau cu o picatura de laptic, iar uneori nu puteam avea nici fericirea de a vedea vreo picatura de lapte pe cand sanul parca se umfla...
Doamna de la salvare mi-a facut o injectie, a facut o fata care parea sa ma inteleaga mai bine ca oricine si a plecat!

Stors fara rezultat - asta vedeam inainte , insa nebunia incepe sa inceteze!
Bebe pare sa ma inteleaga si tot mai des se cere alaptat, iar procesul asta incepuse la un moment dat sa devina insuportabil de dureros...acum insa situatia s-a schimbat, durerea a mai cedat si alaptatul a devenit un colac de salvare!
 Frica sa nu ajung cu sanul taiat era cea care ma tachina cel mai mult...Nu mai vroiam durere! In ultimul timp prea multa durere se abatuse asupra mea, sufletească și fizică ...

Cel mai trist era că nu am simțit implicare de la cel cu care am creat acest copilaș… nici un pic de ajutor sau compasiune! E misiunea ta, femeie, descurcă-te că ești mamă!

Au trecut deja 2 zile de cand ma simt mai bine, sanul mi se inmoaie si lapticul curge mai ushor din san.
Un singur lucru este sigur: Oricat de dureros nu ar fi n-o sa incetez niciodata sa cred ca alaptatul este cel mai bun lucru pe care il pot face ptr bebe meu si doar lapticul meu il poate proteja cel mai bine de toate...
Simt fericire crescanda cand imi tin puiul la san si il cuprind, il alipesc de mine ptr ore in sir, ore in care suntem din nou un intreg, asa cum am fost timp de 9 luni !

P.S.
Te iubesc Bebu Mamei si chiar sunt in stare de a suferi orice durere, doar ca sa te stiu fericit la sanul meu!!!
Asta contează cel mai mult! Alăptarea e totuși Scutul care ți-l pun ca să treci puternic prin viață și prin oameni!🥰

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!