Ruga ptr Bebu!



Hai adormi... Inchide ochisorii si prinde cu visele cele mai frumoase si colorate minuni ale vietii. S-o faci in somn ptr ca realitatea poate fi si rea uneori...
Adormi puiutzule mic si lasa-ma sa-ti stau alaturi. Adormi bebe micut, azi e randul meu sa-ti veghez somnul..
Intind sunet de vioara si-l las sa-ti rasune si-n vis, sa te poarte ushor prin lumina.

Doamne,da-mi te rog putere ca sa-mi pot creste puiul, sa-i pot darui putere din puterea mea, rabdare din rabdarea mea, iubire din iubirea mea!!!

Ma rog, asemeni Maicii Domnului, cu sufletul curat si indreptat intru totul spre tine, sa-mi aperi puiul de toate durerile si necazurile lumesti. Imi place cand zambeste prin somn si te rog sa-i dai mereu vise frumoase.


Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!