Te privesc,Bebe! Te IubEsC!


E o noua zi... Din nou cu soare,cu zambet, lumina si din nou cu tine,pui de om!
Noaptea asta ai dormit bine, bebe si chiar nu aveam pofta sa dorm deloc, aveam un chef nebun sa te privesc cum dormi...
Stii ce, am observat deja ca, mai ales cand dormi ai si cateva trasaturi de ale mele la fata...ochii par sa se rotungeasca si sa capete forma ochilor mei, iar zambetul iti tradeaza gropitele minunate din obrajori, pe ele sigur de la mami ta le-ai luat!
Noaptea iti aduce luna la geam... Se vede clara si limpede, luminoasa si enigmatica. Te priveste pe tine,Bebu meu micut si cum sa nu te priveasca cand tu esti cel mai dulce si cel mai minunat bebic din lume...
Era deja 3 noaptea si tot nu-mi puteam dezlipi ochii de la tine...

Mai sunt trei zile si vine "Ziua indragostitilor" si eu ma declar demna si mandra- "Indragostita foc de tine, Bebe si de Papy tau..." Ahhh...cata minune si divinitate ai adus in sufletul meu si cata iubire sta acum in mine si sta gata, gata sa iasa la suprafata, sa explodeze si sa te cuprinda ca ptr o intreaga viata omeneasca sa-ti fie mereu inima iubitoare!

E deja 15:10...
O dupa-amiaza de vineri, tu dormi dulce si mai zambesti din cand in cand...Visezi...Stiu ca visezi ceva frumos ca asa viseaza ingerasii mici.
Vin langa tine, bebe ! Te privesc, te ating pe fetisoara ta alba si moale si ma mai las purtata pe val de fericire suprema!!!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!