Te iubesc, Bebe!


Am devenit mult mai frumoasa si fiecare zi inscrisa in saptaminile de sarcina ma fac tot mai fericita, dar si mai frumoasa!

Azi fac 6 saptamani jumate si ma simt extraordinar...

Ehh, nah...am greturi dimineata, toata noaptea fac naveta la baie si dorm cu sticla de apa langa pat , dar toate astea nu ma impiedica sa-mi vad sanii mariti si rotunzi asa cum mi-i doream mereu si chiar ma complexam din cauza lor, fata mult mai senina si zambetul mult mai sincer si mai expresiv...

Fiecare zi traita cu Bebe ma face implinita...Astfel ma declar cea mai fericita sotie cu doi Bebei minunati...unul e sotul meu minunat si altul e cel din mine pe care incep sa-l simt tot mai accentuat!


In week-ul asta mergem sa cumparam Rokia de Mireasa si costumul de ginere:)) O sa fie un moment foarte fain , plus la toate mai facem si o trecere pe langa mare... Poate tragem un chiul, Bebe, ce zici?!:))

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!