33 saptamani:)



Am reusit sa facem destul de multe i acest timp kat a trecut... insa un singur lukru nu l-am reusit -sa-ti scriem tie , dragul nostru jurnalutz!

Am reusit sa punem pe noi vreo 2 -3 kg si am reusit sa crestem inainte atit de frumos si mult inkat nici nu ai cum sa nu ne observi si sa nu ne placi ...
Burtikuza se mishka mai tot timpul , iar mamy se simte exraordinar si mai ales in clipele in care il vede pe papy atit de fericit si implinit...in clipele in care noaptea il simte cu imbratisharile lui fierbinti si moi...in clipele in care el zambeste frumos la o mika mishcare al bebului in burtikutza:)

Azi , miercuri Bebu meu implineste 33 de saptamani de cand e in burtikutza mea... :) Are deja si manutze si piciorutze , ochisori, buzisoare si tot ce ii trebe ca sa traiasca ... mi-a mai ramas putin si o sa-l pot tine in brate :)

Toata ziua astept sa-l simt sa mai dea din picioare insa nu prea simt s-o faca ...asa k las aici un poopik pr toti cei care mai au in suflet si merg la somnik ...sa mai vb cu bebe si sa-i mai zik odata cat de mult il iubesc!:)

Sunt o mamika fericita , o sotie senina si o fiika care-si iubeste la nebunie parintii~!!!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!