Otravita de substanta "Luni"...


Se spune ca tot ce-ti vine in gand sa faci trebuie sa faci atunci cand iti vine in gand si nicidecum sa nu lasi ptr altadata! Abia dupa ce am avut s-o patesc , in tot sensul cuvantului, am realizat ca detine o tona de adevar afirmatia scrisa mai sus...

Erau zile pline de soare si implinire. Totul imi mergea struna si ca prin unt pana cand nu am patit-o! ...
Trecusem prin atatea momente unice si frumoase(Pastele alaturi de parinti si nasei; Sfantul Botez al lui Bebu, cand el a devenit crestin ortodox cu crucita de aur la gat si nani cu acte in regula; Ziua mea de Nastere cand am plecat cu totii la un piknik in padurice, chiar si cu acei nanutzi cu acte in regula,a fost frumos...), atatea clipe de neuitat si zile luminoase pina cand intr-o dimineata de luni m-am trezit "GOALA"!
Dezgolita si subreda eram in propria-mi casa , dah....acolo in cuibusorul nostru de nebunii patrunsesera hotzii in timp ce eu dormeam pe patoiul nostru mare alaturi de Bebe....Intre 7 si 9 dimineata, aveam sa constat mai tarziu ca fusesem furata si furata de catre niste ingrati necunoscuti, care nici macar nu gandeau ca-mi fura lucruri importante nu atat material cat spiritual...
Un Laptop plin cu poze si video ale lui Bebiciu meu acumpik ...dah....mii de poze si clipulete cu ingerasul meu mik, de la 0 luni pina la 4 luni....Vreo 300 de poezii scrise direct in documente(adik nu mai am pe undeva vre-un manuscris ca sa le pot recupera), o gramada de amintiri si poze cu mine gravida(toata perioada sarcinii am facut poze si clipuri cu burtikutza mea saltareata ca sa ii pot arata lui Bebe cat de nerabdator sa iasa era si cat de activ putea fi, ceva uimitor de frumos)....
Din portmoneu ceva banii pe care ii castigasem la ziua mea si ...in final , aur:( :( :( un lantisor finutz cu o inimioara, le primesem la ziua mea cand faceam 18 ani de la Papy ,era primul lui cadou, cerceii cu fluturasi de la mamy mea pe care ii primisem la aceeasi 18 ani si o bratara de la o matusika Ana....
Si nu conteaza cat costa ele in bani, ci conteaza cat costa ele ptr sufletul meu, in lacrimi le-am scaldat si nu cred ca Tu, cel care mi le-ai furat poti intelege cat m-a durut si cat ma doare si nu cred nicidecum ca vei avea parte de ele sau de banii pe care ii vei lua pe ele...

In fine, pot sa spun doar ca ma doare si ca m-a durut mult si ma va durea in continuare , dar ceea ce ma linisteste este ca eu si Bebici suntem bine si ca de noi nu te-ai luat....ca ai luat ce ti-a trebuit si pe noi ne-ai lasat in pace sa ne terminam somnikul si visele!
O sa mai am cadouri si poze, deja mi-am facut o tona, insa tot mai bine era daca nu se intampla....

Au trecut deja 2 saptamani din dimineata idioata de luni suntem bine ....Voiam sa imi inscriu toate pozele si clipuletele, poeziile si datele pe un cd si tot o lasam ptr altadata , aurul voiam sa-l iau din portmoneu si tot amanam si uite ca ceea ce nu am facut la timpul potrivit m-a rapus...
Ne pregatim ptr o dimineatsa grea de luni (care urmeaza dupa o sarbatoare mare in zi de Duminika), vom face o minioperatie la ochisorii lui Bebici si, Te rog Doamne fa sa fie totul bine si cat mai rapid....fa Doamne, te rog o minune si pe Bebu meu sa nu-l doara interventia....Doamne da-mi toata durerea lui ,mie!!!
Imi iubesc la culme Puiul si doar un zambet de al lui imi alunga durerea, iar Bebe, credeti-ma, Zambeste toata ziua!!!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!