20 ianuarie 2011

"Cu fiorii zilei de mîine, scriu!!!"  19 ianuarie 2014


Plină sînt de ziua asta,
Zi de nerăbdare și sustpin!
Atîta dragoste, fiori, lumină,
Pentru asta-ntreaga viață, o închin!

Cu gust de sacrificiu și dulce,
C-un greu firav și-așa ușor,
Pășesc printre durere, greu, tăcută
Și-nving în cale tot, rămînînd doar dor!

Un dor acut de-a prinde-n brațe -
Bucată din iubire, trup și-al meu țesut,
Respir ca aer, el să mai respire,
Trăind moment ce îl aștept demult!

Curg lacrimile și ochii pofticioși
Se roagă agitațiși tind să îl privească,
E plin de viață, plin de noi!
Se naște ca să ne iubească!

Vibrez și tremur, cu teamă, îl ating ușor
Și fiece mișcare-i mă face să tresar.
Prin ochii lui, toată viața mi-o ador,
Printre lacrimi, durerile-mi curg, dispar!

Mă umple ziua asta cu-a ei fulgi,
Cu vicolul de iarnă și cu-a ei lumină,
C-un Dar Divin! Al meu fecior!
Spre Dumnezeu mă rog și sufletu-mi se-nchină!


Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!