Coafura de proba:)



Azi am reusit sa facem muuulte si toate le-am facut toti 3 , dah ...in sfarsit , azi l-am simtit din nou pe papy tau in toane bune, fara job si fara griji.
Ne-am tinut de mana si am alergat prin aglomeratia orasului ca sa reusit la salon.

Am gasit verighetele noastre perfecte, din prima ! Aur rosu + aur alb care straluceste de-ti ia ochii!
Pe din dos le-am incrustat numele noastre si data nuntii, fain!

Dupa ce ne-am luat voalul(bufant asa cum mi-am dorit) si verighetele am fugit la salon unde ma astepta mesterul ca sa facem o coafura de proba !

A iesit binishor si cred ca deja sunt mai hotarata, dragutzul meu bebe , ce imi doresc in ziua nuntii!

Ma relaxez si calma merg la Cimislia sa petrec un Weekend frumos alaturi de parintii mei dragi si alaturi de papy tau dulce, pe care-l iubesc la nebunie!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!