Saptamana aiurea...


Saptamana asta am inceput-o cu lacrimi si cu o greutate pe suflet, ajung deja la sfarsitul ei si realizez ca tot ceva nu merge bine intre noi!


Azi cineva mi-a spus ka forma burtii poate insemna sexul bebeului meu si deja ma gandesc ma intens la burtica mea, care pare a fi rotunda!

De la inceputul saptamanii ma urmareste o raceala si o voce cam ragusita, dar totusi ma simt mai bine cand pun mana pe burtica mea dulce.
Azi am reusit sa las surie rochia mea alba de la atitea atingeri lasate pe burtica, in fiecare secunda ma trage ceva sa pun mana pe burtica!

* * *
Aseara am ajuns totushi la Cimislia, cu parintii mei, dupa o groaza de cumparaturi si dupa o emisie care a trecut repede, m-am vazut acasa.
Ardeam de dorinta de al vedea, de al atinge si de al cuprinde strans.
In scurt timp a venit El, era dulce si se daduse cu parfum in abundenta !
M-a sarutat fugitiv ...
Parea cam buimac si cam obosit, dar totushi era iuby al meu pe care nu l-as skimba cu nimic.
Sunt sigura ca l-a ajuns acel mesaj cu regretul meu si cu niste cuvinte destul de tari, dar i toate vinovat este jobul lui, care-i ocupa mai tot timpul!

Nu prea m-a curtat mult si ne-am asezat la masa in scurt timp, am mancat un piureu gustos, am gustat un coniac gustos (bautura care va fi primordiala pe masa noastra de sarbatoare), si am savurat dintr-un pepene rosu, iar in scurt timp am plecat , ca nah...iarasi, jobul lui idiot il chema!

Pret de vreo ora a gonit pe strazile pustii ale orasului , ducand lumea pe la destinatii, iar apoi, dupa o groaza de clipe fara de cuvinte, am mers acasa!
Acolo, iarasi tacere, distanta si gheata intre noi! Nu prea stiu de unde atita indiferenta in el si de ce?!

Ma durea totul in mine si nici nu-mi puteam stapani lacrimile, am cuprins o jucarie de plus si am iesit la terasa unde aerul parea mai ushor, iar orasul se vedea ca in palma.
Acolo lacrimile nu se jenau sa curga siroaie pe fata mea, iar inima parea sa sara din pieptul meu afara, de la etajul patru!

Dupa vreo 10 minute de tacere profunda si taietoare s-a apropiat de mine si m-a intrebat tacut:
"Ce faci?!"
Dupa o tacere, cu o voce ragusita i-am raspuns ca stau cu bebe la aer curat si , dupa un moment de tacere i-am zis:
"Stai si tu cu noi?!"
"Nu, tre` sa plec, dar revin repede!"
Dupa plecarea lui si dupa inca cateva minute bune de aer curat am inteles ca nu revine repede si am mers la culcare, era trecut de miezul noptii ...

Prin noapte si prin vis am simtit cum a venit de cateva ori si m-a cuprins , pe mine si jucaria mea de plus care mai multa caldura mi-a oferit o noapte intreaga!

Azi, suntem in oras cu ceva probleme la masina, realizez tot mai mult ca o sa am parte de sot neglijent, fara atentie deosebita si cu nervi care or sa ma faca sa plang ades, dar nu am unde sa dau inapoi...

Am facut rost de 2 bilete la film, vreau mai pe seara sa-l conving sa mergem la un film impreuna!

Si totushi, felicitari bebe dragutz ajungem la finalul saptamanii 15:P

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!