26 saptamani imi bat in prag!!!


Iata ca am devenit sotie, viitoae mamika ce are in burtica un bebe, un ingeras de 26 saptamani si am devenit mult mai matura decat fata care intra aici seara de seara ca sa-si mai planga de mila!

Chiar daca jobul ramane un pik in urma si facultatea skiopateaza groaznic, iar eu stau intre 4 pereti de spital -sunt fericita!
Sunt fericita pentru ca am fost in stare sa lupt impreuna cu bebiku meu dulce impotriva unei nasteri premature si ca am rezistat atitor necazuri, griji si aiureli...
Sunt fericita pentru ca am reusit sa devin o sotie exmplu, cu u sot iubitor si grijuliu care moare de dorul meu atit cat nu sint langa el...
Sunt fericita pentru ca am in jurul meu atitea persoane scumpe care ar face orice ca sa ma vada cat mai zambitoare si cat mai fericita!

Am reusit sa fac multe de la ultima mea insamnare aici...Am devenit oficial Dna Danielean Doina...am fost cea mai frumoasa mireasa si am ajuns intr-o revista vestita de nunti , cu un interviu!
Am reusit sa invat fericirea de a avea un ingeras sub inima , care-n fiecare dimineatsa pe la 6 incepe a da di picioruse , o sa am un baietel dulce si frumos ,iar asa a devenit ptru mine primordial ...

Dupa nunta am fost in Bulgaria si am mai vazut odata marea anul asta...Bebu meu a fost deja de 2 ori la mare...odata la 5-7 saptamani si odata la 22-23 saptamani si a fost extraordinar !!!

In concluzie vreau doar atit sa afirm, Sunt implinita ptr ca am permis Lui sa faca totul dupa voia-i mare, am lasat totul sa mearga de la sine , exact asa cum era scris...
Akum m-am convins ca totul ne este dat de Sus si noi doar trebuie sa acceptam si sa multumim , iar daca am invatat sa pretuim ce ni s-a dat atunci la sigur simtim fericirea Suprema!!!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!