Doamne,pazeste-mi ingerasul...


Doamne, cat de minunat e ingerasul pe care mi l-ai daruit, cat de frumusel, dragutz si extraordinar poate fi!!!

Stiu ca poate Iti cer prea multe, dar mai vreau un singur lucru , sa-mi fie Bebu mereu vesel si sanatos, iar restul promit sa le fac singura doar puterea sa nu ma lase.

Sunt sigura Doamne, ca o sa ne ajuti sa ne increstinam ingerasul si sa-l crestem maricel.
In fiecare seara si kiar in fiecare clipa imi indrept gandul spre Tine si Te rog din toata fiinta mea umila sa-mi auzi gandurile si sa mi le cureti de pacate si de colbul lor ca sa fiu cat mai curata langa ingerasul meu mikut.
Doamne, e atat de mic si neajutorat, e atat de firav si drag incat lumea in care traim imi pare mult prea murdara si urata ptr el...
E o lumina care arde si incalzeste sufletele noastre, ale tuturor care-l inconjoara si si-ar da si viata pentru ca el sa fie fericit!

E drag!!! Mai drag ca orice si ca oricine !!! Doamne, pazeste-mi puiul de ochi rai si de toate relele acestei lumi mizere. Ai grija ca fericirea lui sa fie infinita...

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!