Noapte Buna, Femeie!!!


Oare mai stiam eu anul trecut ca la vremea asta, in ajun de 8 Martie voi fi CEA MAI IMPLINITA FEMEIE din lume, sotie si mamika, iar asta e cea mai minuata chestie din lume!

Sunt deja plina de fericire, pusa pe drumul vietii si cu un ingeras frumos in brate , iar toate astea le datorez unei fiinte extraordinare, mammy meu!!! O iubesc la nebunie si maine o sa-i fac o zi minunata , o zi frumoasa ptr ca mi-a dat viata!!!

Deja face nani Bebu mamei si il privesc... e o minune!!! Doarme atat de bie in ultima vreme si reusesc sa dorm si eu bine...Ehhh mai face un pik de manzica din cauza la burtika , dar in rest e o minune sa cresc ingerasul asta mik, dat de la Dumnezeu!

Merg sa-mi strang puiul in brate si sper sa mai revin pe maine cu o insemnare mult mai mare.

Noapte buna mie si ingerasului meu ...Noapte buna Papy! Noapte buna ptr toate femeile, va doresc sa vi se implineasca visele cum mi s-au implinit mie!!!

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!