Eu intr-o Ea




Iti apare-n prag de suferinta 
Si-ti stringe lacrimile-n sac
E trista si e atirnata de sperante,
De vise si de serile ce tac.

E goala sau poate e prea plina
De surde glasuri si taceri,
E vid ce-aluneca-nspre goluri,
E-aici, e linga tine sau e nicaieri!

Zimbeste, plinge sau suride
Nici nu stii ce simte cand o simti!
E prinsa-n plase de iluzii 
Si moare-n tine, cind o minti!

Poate sa-ti stringa din dureri 
Si-n locul tau sa le traiasca-
Pot fi si eu, la fel ca ea,
Doar tu permite-i sa iubeasca!
                          30.03.10




P.S.

Sunt niște versuri pe care le-am postat pe un jurnal al adolescentei din mine care prin 2005-2006 exploda de gînduri și idei romantice sau pline de dragoste fără răspuns ,de lacrimi nevinovate și de idei ce-mi umpleau gîndurile și viața. Iubeam să scriu și abia acum peste ani ,găsind aceste versuri îmi permit în sfîrșit să afirm cu mîndrie că-mi ieșea de minune treaba asta. Era și mai este vie sinceritatea și inocența din aceste versuri o rupeam din mine și înfrumusețam cu ea fiecare vers!...

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!