Amintiri de Pasti! Felicitari ptr Tine!

Cam asta scriam eu la 2 aprilie 2010 , eu cea dinainte , cea care pastra-n suflet amintiri si clipe minunate petrecute alaturi de bunica mea scumpa , care nu mai este langa mine de vara trecuta... (dar asta e ptr o alta insemnare). 
E frumoasa insemnarea asta si sta pe un alt jurnal ,hai sa ti-o impartasesc si aici...

*    *    *
Cu o dorinta apriga de a merge la biserica noaptea tarziu si de a sfinti pasca 
mi-am urmat mersul zilei.
Simt o pofta nebuna de a trebalui la bucatarie alaturi de mamy meu dulce, de a aranja o masa de Pasti si de-a auzi " Hristos a Inviat!".
Imi creste-n inima ardoarea cu care astept clipa-n care ajung acasa, stau la sfat cu dulcii si sfintii mei parinti, rad din tot sufletul cu surorile mele, ne tavalim pe covorul moale din salon si imi alin sufletul cu vre-un film romantic din colectia surorii mele!

Azi mi-am cumparat lumanarica deosebita cu care voi aduce lumina de la bisericutsa din dealul oraselului spre casa mea parinteasca.
In timp ce insir aici ginduri imi amitesc Pastele din anul trecut cind am adus lumina pina in dormitorul paritilor mei si i-am trezit cu un "Hristos a Inviat!" spus din toata inima, cu-atita lumina!
Am de gind s-o fac si anul asta si anul viitor si de cate ori o sa fie voia Domnului!
E cel mai frumos lucru sa mergi la lacasul Luminii si sa aduci o bucatica din frumusetea si sfintenia de acolo- la tine, Acasa!

Imi amitesc, cum de mika adoram sa fiu toata ziua linga fusta bunicii mele si sa o tot intreb : "Buny meu, cind vopsim ouale?!" 
Iar Ea nestiind cum sa scape de mine imi zicea : "Mergem chiar acum!" 
Deja stiam ca "chiar acum-ul" ei dureaza pina scoate Pasca din cuptor (moment in care eu eram expertul care dadea verdictul :P), pina termina de lucrat cu gainile si le pune la foc, pina mai pune-n cuptor si cozonacii si pina-i si scoate de acolo...
Odata cu venirea serii vopseam ouale...Erau de un roshu inchis, exact culoarea singelui...
De ce-mi placea momentul asta ?! 
Ptr ca Buny a mea imi si povestea despre insemnatatea lor, si o facea atit de frumos!!! 

Sunt plina de ginduri si idei in privintsa petrecerii aestei Sfinte si Importante Sarbatori,(chiar daca inca sunt la servici si am de parcurs 70 km pina acasa), dar tu? Ce faci de Pasti? Ce amintiri legate de aceasta sarbatoare te bintuiesc?!:)

Apropo, Sa ai un Paste fericit, minunat, excelent, frumos si cat mai Deosebit si Linistit! Te Felicit si Te poop!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!