O poezie de Pasti de la Ea...drept multumire...

Drept multumire voi posta aici o poezie a mea care este in ton cu postarea ta:

Să ai un Paşte fericit!

Am rătăcit de atâtea ori şi am fugit de Tine,
Cu toate astea, Iisuse, pe mine m-ai iubit!
Mi-ai dat prieteni buni, ce se gândesc la mine.
Le urez viaţă lungă şi-un Paşte fericit!

Pentru tine, Prietene, aştern aici cuvinte.
De câte ori ai plâns şi, eu am suferit!
Astăzi, încă-o urare-ţi trimit ca şi-nainte;
Să ai doar bucurii şi-un Paşte fericit!

De când suntem prieteni, eu mă gândesc la tine.
Să mergi pe drumul drept, dacă te-ai rătăcit.
Astăzi, Hristos a înviat! Hai, să te rogi cu mine
Şi împreună să serbăm un Paşte fericit!

Mereu am îngenunchiat şi am plâns pentru tine,
Rugându-mă lui Dumnezeu, să fii mai fericit.
Îţi mulţumesc! Adeseori, tu ai fost lângă mine,
Noroc să ai în toate şi-un Paşte fericit!

Mă rog şi pentru tine, din prea multă iubire
Şi, îţi doresc, Prietene, mereu să fii iubit!
Iar, prin acest mesaj, acum îţi dau de ştire,
Că mă gândesc la tine! Să ai un Paştere fericit!


Prezenţa ta, mi-a dat puteri, ca să merg mai departe...
Îţi mulţumesc, Prietene! Nicicând n-am să te uit!
Am aşternut doar pentru tine, stofele într-o carte.
Să ai noroc în viaţă, Prietene şi-un Paşte fericit! 


Georgeta NEDELCU - Craiova aprilie 2007
                                                       Dulcineea ]
                                                    Marti, 11 Ianuarie 2011, ora 20:07

Cat de frumos poate sa scrie un suflet atunci cand e langa cineva la care tine ... M-a impresionat inca atunci cand mi-a trimis-o si tin minte ca ne scriam in versuri ori de cate ori ne intalneam pe site .  
Era ceva unic in versurile ei si stiu ca ma inspira .
Stia sa-mi multumeasca ptr fiecare comentariu lasat postarilor ei si stia cum sa ma faca sa mai intru pe la ea si sa-i mai scriu. 
Devenise , imi amintesc o obisnuita foarte placuta , sa intru prin versurile ei si sa raman cu imaginatia 
captata ore in sir ...
Era o perioada care mi-o amintesc cu drag , era , dar acum i-am pierdut urma ,au ramas doar versurile ei pe un jurnal online!

Comments

  1. Ma poti gasi pe Facebook sub numele Georgeta Nedelcu. Te astept!

    ReplyDelete
  2. Nu mai pierdut, sunt pe Internet, iar cel mai sigur ma gasesti pe Facebook, sub numele Georgeta Nedelcu. Cu pretuire, suflet drag! Georgeta.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!