Noaptea noastră...

Buzele-i atît de fierbinți,
Ochii prea înfometați...
Ahh... lumea îmi părea doar
      licurici de zîmbet,
Pe valuri de cristal purtați...

Suflai ușor și parcă puțin timid,
Iar mîna ta mă contura ușor...
Cu buzele îmi atingeai privirea
Și mă strîngeai într-un fior!

Țipăt încetinit de vise și de sărutări
Îmi alerga prin trupul dezgolit!
Pe gît, suflarea ta, în cercuri tot fugea
Și-n mine, toată ființa ta... s-a rătăcit...


Cu ochii tăi închiși mă tot priveai ades
De parcă, o bucată din mine ai furat!
Te tot opreai și m-admirai, cu poftă
Din mine, o întreagă noapte ai gustat...

A fost prima nooastră noapte de dragoste și o să-mi rămînă mereu în amintire ...
Sunt niște versuri de vis, dintr-o seară de mai pe care n-o voi uita...am găsit-o într-un jurnal de atunci și mi-a plăcut să ți-o împărtășesc!...

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!