Baitsa Minunata Bebu si ku Mamy!!!


A fost minunat ... apa era caldutsa si atat de moale, iar bebu la atingerea apei imi facea din ochisorii lui sclipitori si zambea frumos!

Uimitor, dar indata ce a ajuns in apa, bebu a inceput sa inoate, dadea din maini si din picioare atat de energetic incat imi parea mai abil la inot decat un matur.
Chiar nu-mi venea sa cred ca se adevereau studiile multor oameni de stiinta,conform carora bebelusii stiu din burtika sa inoate si in apa se face cea mai buna gimnastica.
A inotat bebu in jur de 20 minute in apa, pe care o tot amestecam cu apa fierbinte...apropo,bebu meu e rezistent la apa fierbincioara.

Dupa baie bebu a papat bine si s-a relaxat in timpul masajutului cu ulei...
L-am impodobit intr-un body nou cu bule albastre si verzi si l-am asezat pe funduletz langa "Tzutzu", catselushul pe care mi l-a daruit papy la nunta noastra, e catselushul lui Bebe si al meu.
Atat de mare si frumusel imi parea bebu in timp ce statea pe fundulet,atat de dragutz, Hai sa-ti las aici o poza cu momentul asta frumos ca sa te delectezi si tu.

P.S. Tocmai am aflat despre vecinutza mea de la 3 ca e gravida si de o prietena Paula, prima in luna 2, iar cea din urma luna 7.
Nustiu de ce, dar mi-e si dor de vremea cand eram gravida, cu burtikutza . Frumoase timpuri si chiar va indemn: Gravidelor, aveti cat mai multa grija de voi, dormiti cat mai mult, profita-ti de frumoasele clipe si nu uita-ti: Femeia gravida este cea mai frumoasa si cea mai sublima fiintsa din lume ptr ca poarta in sine o noua viata!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!