E MINUNAT SA FII MAMA!!!


Nustiu de ce in ultima vreme totul incearca sa ma retina ca sa nu mai scriu nimic aici. Ba Bebu se trezeste , ba computerul se incalzeste sau ma okupa orice altceva doar ca sa nu mai adaog cate ceva din viata mea frumoasa aici, pe filele astea de jurnal. Tot ce pot sa spun e ca am o viata ca si rupta din paradis! Am un ingeras micut pe care il iubesc la nebunie , e Bebu meu pe care l-am purtat in burtika timp de 9 luni si chiar nu-mi pare rau ca mi-amintrerupt si studiile si jobul! Ohhh....kiar mi-e un dor nebun de timpurile cand eram insarcinata , nustiu de ce, dar acea perioada era muult mai diferita de restul vietii, iar aceasta perioada e si ea plina de farmecul ei aparte! Am un sotior dulce care are grija sa nu ne lipseasca dragostea si linistea nici o clipa... Ehh...hai sa-ti povestesc ceva proaspat de tot , kiar azi, dimineata pe la 11, dupa Micul Dejun Papy se juca cu Bebu in timp ce eu strangem masa....Din bucatarie se auzeau rasete pline de melodie, era Dulcele meu sot care se JUca cu Daniel Ionutz.... "Brrrrrrr" spunea el, iar Mikutzul nostru repeta atat de dulce si radea cu glas...In acel timp, daca nu stiam ca am un Beb de 2 luni si-o saptamana, credeam ca aud rasul unu copilas de 4 anisori! Era Minunat sa-i aud razand... Acum e deja trecut de miezul zilei,Papy e plecat, iar dulcele meu ingeras doarme atat de frumos... Trece atat de repede timpul inca nici nu realizez cat de repede imi creste ingerasul... In fiecare luna adaoga cate 2 kg sau 2 kg si ceva , e cel mai frumos si cel mai important in viata mea, dar si a lui papy, a buneilor si a tuturor care ne iubesc... Am sa las aici o poza cu fumuselul meu puiutz si o promisiue ca mai revin aici cu insemnarile mele! Si, apropo, un mare poopik tuturor celor care imi citesc aruncarile astea de ganduri...Va poop si sa aveti si voi fericirea asta mare pe care o am eu acum , si chiar E MINUAT SA FII MAMA!!

!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!