Facem Foarte Bine- Crestem Mari!!!


Timpul este cel care-mi lipseste cel mai mul ptr ca tot pleaca spre ingrijirea lui Bebitz ... De foarte multe ori nu reusesc sa fac mai nimik toata ziua , dar sincera sa fiu, nici nu prea am multe de facut prin apartament...
Chiar ma intreb, cum reusesc femeile de la tara, (sau chiar si din trecut) sa mai trebaluiasca si pe afara, prin cotetzuri pline cu animale,pasari.
Sa mai gateasca ptr sotii lor, sa spele toate hainele in maini si sa mai faca o gramada de lucruri, care cred ca m-ar omori pe mine si pe toate femeile moderne ...

E deja ora zece dimineata. Puiul m-a trezit in asta zi pe la 6 si m-a tinut cu joaca si zambet pina pe la 9, iar acum a adormit cu un somnik dulcik,viseaza ceva frumos,cred, ptr ca zambeste atat de frumos prin somn....

Se scurge rapid timpul si nici n-o sa observ cand imi va creste baietelul...e deja destul de maricel si chiar n-am intalnit nici un greu in acest timp....E o minune in viata mea si lumineaza, lumineaza atat de puternic incat da culoare si sens oricarei clipe din viata mea!
Nu simt nici o greutate in trezirea la mijlok de noapte ca sa-mi alaptez puiutzul sau sa-l mai plimb un pik in brate, iar oboseala este reparata imediat de un mik, sublim zambet din partea skumpikului meu sau o imbratisare dulce ...
Ziua imi pare atat de scurta si fug atat de repede momentele inkat as vrea sa opresc timpul- dovada sunt sutele de poze pe care le fac ...Fiecare clipa cu Bebu este unika si vreau sa le imortalizez...Am si o gramada de poze in laptop!

Cu toate ca avem un mikutz in familie noi nu ne simtim altfel decat inainte,poate doar mai responsabili si mai seriosi mai fericiti,mai impliniti, dar la fel de liberi!
Mergem des laplimbari, prin capitala ne plimbam cu zilele intregi, Adora sa doarma in masina!

Promit sa mai povestesc din toate cate facem ,inklusiv si prima baitsa a lui Daniel-Ionutz impreuna ku mami in cada mare!!! Senzatii de neuitat si o descoperire extraordinara-Bebe stie sa inoate destul de bine!!!

Am facut destul de multe in aceste zile cat nu am scris pe aici si deja ne aflam in febra pregatirilor ptr Sfantul Botez al lui Daniel-Ionutz!
In frumoasa zi de sambata, 7 mai, in orasul Cimislia, Biserica Sf.Maria va avea loc increstinarea ingerasului nostru skumpik...
(Promit sa adaog poze de la evenimentul inedit, pina cand adaog o poza din arhiva mea imensa!)

Deja e seara si Bebu, dupa baitsa minunata, ma cheama cu privirea sa merg la somnik langa el...Ahh....kiar - Dormim noapte de noapte impreuna si e atat de Minunat sa-l simt langa mine...

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!