Ție....

Atît de intens și pasional mă pierd prin tine,
 Mă contopesc cu pielea, mirosul și atingerile tale încît,
 îmi pare, că am fost creați dintr-o bucată,
DacĂ îmi las deoparte ceea ce sunt,
 pot sa devin un întreg cu tine!
 Mă pot pierde cu riskul de a mă evapora prin tine...
 Prin picaturile de tine,
Prin privirile tale drogate de dragoste,
 Prin atingerile tale pline de tine și de iubirea noastră...
E o enigma ptr mine toate ce le simt cu tine....

E un miracol cum intri în mine și-mi circuli prin vene cu o viteză nebun de placută!

Comments

  1. Ne-au placut foarte mult versurile dvs.
    Intrati si pe
    REVISTA DE LITERATURA ROMANA
    la adresa
    revista-literatura-romana.blogspot.ro

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!