Să te mint cu un sărut...

Vuieşte zîmbetul pe faţa ta
Iar clipele se tot topesc în gînduri asfinţite,
Iar eu tot te strig—
Căci,ştii e greu azi a uita
Clipele în doi trăite,
Şi mi-e frig!

Pînă la zori cu sărutări fierbinţi
Şi cu cuvinte pline de dor
Să te simt,
Spunînd că mă uiţi,cu-asta ,da poţi să-mi minţi,
Să-mi spui să te-aştept la izvor
Şi cînd apari cu un sărut
Şi eu să te mint!

Să-mi plimb cu dorinţă
Buzele-mi reci pe lacrimi,pe gură
Şi să mă-ncălzeşti—
Cu suflarea-ţi fierbinte,cu suferinţă
Să simt cum privirea-ţi mă fură,
Şi c-o mîngîiere –
Să m-amăgeşti!

Să te mint şi să-mi minţi
Cu un pur”te iubesc”pe buzele noastre fierbinţi!


21 Octombrie 2006

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!