11.12.13

Simt ceva deosebit astazi, inca de la primele clipiri de ploape prin somn simteam o zi care se anunta a fi una deosebita, trezirea si apoi conducerea la gradinita a piciului , din nou o senzatie destul de stranie si de ce oare?!
Drumul spre job destul de aglomerat, ochii indreptati spre ceas care arata deja o ora la care trebuia sa ma panichez ca intarzii nici macar nu au clipit si nu m-am stresat deloc am ramas calma si motorul masinii a ramas la turatii destul de calme...
Din nou deosebita senzatie cand am deschis netu` toata lumea treaza la 8 dimineatza , toti pe la joburi si toti atat de binevoitori!!! Aici zic gata! Nu e lucru curat!:))  
Pai si cand vad o stire 11.12.13 :)))  lumea vrea sa faca lucruri importante in aceasta zi ...Mie aceasta zi nu mi-a dat decat o stare de calm si liniste plus o senzatie stranie de bine chiar daca ma mai stapaneste o raceala , o tuse si o stare de neliniste totul pare azi sa-mi mearga ushor si bine , asta ti-o doresc si tie si Nu uita sa-ti faci clipele zile frumoase ca la finele zilei sa ai ce-ti aminti cu placere!:)) 
Cica o zi frumoase se cunoaste de dimineatza , la mine dimineatza a fost straniu, dar a fost frumoasa si ti-am imprumutat din frumusetea ei si tie pe radio!:) 

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!