Dezgolită de iubire

Am 4 jurnale , 2006, 2007,2008 si 2013, le rasfoiesc si gasesc prin ele versuri de care-am si uitat, iar citindu-le mi se pare ca nu eu le-am scris...

*   *   *

Am ochii plini de tine
Și-o lacrimă de-a ta obrazu-mi umezește.
Ființa ta și-al tău glas timid și dulce,
Toată făptura ta pe-a mea suflare se citește!

Plină sunt de tine și de noi!
Te tot strecori din al meu suflet trist,
Încerci greșeli să îți repari,
Dar goală azi mă simt și nu exist!

Nu mai există cea timidă,iubitoare,
Ci doar o clonă a celei ce-o iubești!
Mă umpli azi de tine toată,
Dar totuși goală sunt și tu din nou greșești!

Te-nșeli dacă mai crezi în noi
Și dac-aștepți din nou pură iubire--
Nu mă mai umple azi ființa ta!
M-am dezgolit azi de a ta privire!
16.10.2013





Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!