Către el şi-al lui sărut...

Eşti zîmbitor şi poate
Îmi împrumuţi uşor şi mie
Din dragostea-ţi firavă,
Din al tău sărut cu iasomie?!

Şi-n pasul tău timid, uşor 
Mă pot pierde-aşa greoaie,
Mă poate alinta, plimbarea
Ce ne-a pierdut prin ploaie...

Tu ştii să dai sărutul
Pe buzele-mi prea însetate de-ale tale!
Priviri, tu ştii cum să le pierzi
Şi să le plimbi pe trupu-mi gol agale...

Nu ştii tu, numai un singur lucru-
Şi-mi pari chiar un naiv şi-un trist!
Nu ştii că fără un sărut pierdut de tine
Iubirea-mi se usucă şi eu nu mai exist!...

11.12.2013

Versuri scrise parcă sub influinţa unui hipnoz puternic,cu ochii ţintiţi spre foaie şi buzele scăldate parcă de un sărut de ăla magic , incremenite gîndurile mele s-au înşirat pe foaie... 
*     *    *
Sunt in prag de weekend şi am în plan să-l petrec frumos alături de părinţi şi alături de el, cel care mă vrăjeşte cu sărutări pline de foc şi dor ... Asta simt şi eu toată săptămîna ît sunt lipsită de ele şi de prezenţa lui ameţitoare! Promit să fac poze şi să le ataşez aici... Promit să am un weekend bun , feeric si memorabil dacă-mi promiţi şi tu!!!...
Doar e unul dintre ultimile week-uri din anul 2013?!....  :)

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!