Tristă toamnă fără tine!

"O dimineaţă plină de gînduri şi galben,ruginit şi trist, iar printre roţile maşinii mii de frunze-alearga cu disperare si cu atîta inspiraţie respiră!!!"


Plouă cu frunze din toamnă
Se scurg ultimi stropi gălbui,
Rugunite-mi par si-ale mele priviri
În care nici lacrimă, nici zîmbet nu-i!

Inundate-mi par străzile de ploi
Şi de-atîtea frunze-ngălbinite...
E potrivită vremea de plimbări,de noi
Şi de priviri fierbinţi, îndrăgostite!

Mă face-atît de tristă astă toamnă
Cu stropii ei măşcaţi de ruginit,
Îmi spală-n suflet cu aramă 
Şi şterge dur tot ce-am iubit!

E tristă frunza rătăcită printre roţi
Şi e strivită, frînsă şi pierdută!
Sunt tristă fără tine-ntre străini,
La fel ca toamna ast-atît de mută!...

                                                                                      15.10.2013

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!