Cîte gînduri poate stîrni o îmbrățișare...

Nespunîndu-mi nimik pleci spre gînduri străine și vechi!
Mă strîngi de mînă, iar eu te cuprind cu picioarele de mijlok
și-ți sar în spate c-un zîmbet desfătat și atît de copilăros!
Totul mi se-nvîrte-n fa
ță și totul  mă keamă ușurel către brațele lui...aroma luminițelor ce ard cu o ușoară pîlpîială, mă aruncă-n valuri neștiute de inima mea!
Mîinile lui mi se afundă-n păr
și mă strîng cu putere ca să-mi lase un sărut pe gît!...

*   *   *

Privește-mă! Sunt atît de plină de tine!

Pofta-mi se cere  urnită din loc...
Să-mi mergi ușor pe urme și să privesti cît de greu te-am găsit!
Cu petale de gînduri înghețate
să îmi acoperi inima, ca mai apoi
la o dură bătaie a ei să plouă cu petale de tine!
Nu mă privi cu-atingeri ușoare!
...îmi pari atît de schimbat..
ești mai aproape...
Dacă m-atingi cu gura-ți moale- mă topesc!...
Să-mi cumperi dulci suflări...
Să tot respiri ușor...
Din zîmbet să-ti croiești un chip 
și să nu uiţi 
                              să mă iubeşti!...



Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!