Războiul iubirii...




Înk îmi mai stau dulcele tale atingeri pe piele, prin păr 
 Pe buze parcă buzele tale se simt atît de fierbinți și de moi!  
Vibrează în mine fiorii grăbiți, ochii îmi cer să te vadă, 
iar inima, ea îți declară un  gingaș și dulce război!

Îmi scrii că degetelor tale li-i rece fără de părul meu,
Și-n dor nebun de mine și de fața mea, te scalzi!
La zîmbetul meu, la ochii mei înseninați mereu gîndești,
Iar șoapta sufletului tău îmi strigă cît poți să mă iubești!

Închid ochii și respir cu vocea ta atît de caldă și de dulce
Și-așa, în amorțire și delir aș vrea tu să mă ții și-ți cer
Să-nțepenim!... și-n absolută nemișcare și gîndire 
Să rămînă totul, chiar și noi, în doi, învăluiți de vise și mister!

O singură clipire-a ochilor înlăcrimați de dor și de tăcere
a fost deajuns ca să tresar și din dulcea-mi feerie să dispar...
Să simt cum mai vibrează-n mine doar fiori grăbiți și-un dor
În inimă, cărei de azi, războiul dulce și gingaș eu il declar!..

14 Noiembrie 2014



Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!