O seacă poezie...



Nu-mi scriu în vers durerea toată
 Și gîndu-mi rece-n rimi nu-l aranjez!
 Nu scriu o poezie , din nou, ca altădată,
 Ci doar cu gînduri fine, gingaș, timidă ... deranjez...

Timpul ăsta mă-nvață să fiu tare
Și-n noapte să nu plîng, iarăși, de dor—
Nu scriu o poezie, sufletu-ți să-nmoaie,
Ci scriu aici arome, le las pe foi, să-mi fie mai usor...

Nu voi un sfat frățesc și nici măcar povață,
 Doar ochii să-i ascunzi sub lacrimi sure!
Nu scriu o poezie ce sufletu-ți înhață!
Nu scriu vers dupa vers ca lacrimi să îți fure!...

Scriu doar fărîmituri din gîndurile-mi albe
Și le înșir pe lacrimi și pe privirea-ți vie.
Nu scriu cuvinte seci ca-n minte să îți sape,

Ci scriu, iubite, doar o seacă POEZIE....

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!