Bebe meu la 13 saptamani!!! Plecam in WeeKenD!!!

22 IULIE 2010


Bebe, azi faci 13 saptamani!!!
Sa stii ca mamy a ta se simte foarte bine, a cam scapat de greturi,(le are doar daca nu prea papa la timp).
Pe zi ce trece mamy se uita atent la burtica si in procesul asta frumos dea admiratie profunda simt ca te iubeste tot mai mult si asteapta cu nerabdare sa te tina in brate!

Aseara inainte de culcare ti-am facut un masajut cu ulei frumos mirositor si am adormit asa de dulce amindoi!

23 IULIE 2010

Azi, bebe drag ne-am trezit pe la 12 si am lenevit in patut cat ni-a dorit sufletul.
Am vorbit si cu papi la telefon, urmeaza sa-l avem alaturi azi, dupa mai bine de o saptamana de asteptare si dor. Sunt sigura ca si tie iti lipsesc atingerile alea ushoare pe care le face stingherit de lume, atunci cand sta cu mana pe burtica mea!

E cel mai dulce tatik, o sa fie cel mai atent si cel mai frumos tatik din lume, iti promit, Bebe!

Afara a inceput o ploaie de vara...e calda si sunt sigura ca si tu ai vrea , dupa ce se termina sa alergi cu piciorusele goale prin baltoacele caldute!

Sunt sigura ca o sa fii un copilas dulce si frumos care o sa poarte si din seriozitatea papikului tau , dar si din obishnuintele copilaresti ale mamei!

E 6 seara si noua ne suna in urechi muzica nostalgica si stropii ploii care se lovesc puternic de geam... L-am deschis , sa mai luam putin din aroma ploii, sunt sigura ca-ti place?!

Pe la 8 mergem la tara, mergem la buny nostri si la patutul nostru maaaaaaare de Acasa!
Mergem la supa gatita de buny cea dulce si la vorbele vesele ale bunikutzului tau!

Mergem la Tzeatzea nostra (un caine mare, negru si frumos), care are si 9 nestemate mici , negre si pufosele!!! O sa ne jukam ku ei si o sa-i hranim...

In fine, Bebe, sa nu uiti ca te iubesc si ca mergem sa petrecem UN WEEKEND FRUMOS alaturi de cei care ne iubesc si ii iubim, alaturi de PAPY!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!