Plan pentru weekend...


A trecut o saptamana! S-au scurs in graba zilele saptamanii, dar am reusit sa fac multe, mi-am cumparat rochita cea alba si frumoasa , voalul, invitatiile, buchetelele, costumul mirelui de un bej extraordinar si tot ce tine de accesorii. Mi-au mai ramas cateva, dar le-am lasat ptr saptamana care vine. Stiu ca n-am reusit sa mai trec pe aici si poate de asta a si trecut asa de neobservata aceasta saptamana ca sa ajung azi si sa realizez ca iarasi am un week frumos de petrecut cu lumea cea mai draga sufletului meu! Mai am un pik de lucru aici la radio si in scurt timp vine papy sa ne ia, sa mergem acasa! Am un plan pentru o seara din acest weekend si sper sa-mi iasa totul bine!

Mi-e dor de o seara mai nebunatica la o margine de padure verde!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!