Credeam ca am pierdut insemnarea asta, dar ESTE!


 Bebe, mami ta a lipsit un pic de aici , de ce?! Pai stii doar ca viitoarea mamika este intii de toate o viitoare mireasa, in toamna, pe 5 septembrie si tocmai de asta are acum ceva pregateli, ceva griji si ceva drumuri. Hai sa-ti spuna mamy ce-a reusit sa faca , vrei?! Inca de la inceput vreau sa stii ca astazi pentru mami si papi tau este o zi mai speciala :) Cu doua luni in urma papi al tau a cerut-o pe mami de la bunicii tai , pe care pur si simplu i-a lasat fara cuvinte! A fost un moment magnific! Eram la picnik, era ziua mea, pui si tatal tau m-a cerut de sotie :) Despre tine stiam de vreo 3 zile :) Cand o sa apari, Bebe, o sa-ti arat si ceva poze de atunci! Am reusit sa alegem sala pentru Marele Eveniment, Moldova! Nanasii inca de la inceput i-am ochit si i-am vrajit ca sa ne spuna "Da", iar parintii au propus deja si un buget al nuntii. Acum mami tau se chinuie sa-si aleaga rochita, buchetelul si voalul! Ce zici, Bebe de o asa rochita sau un pic mai bufanta si ma voluminoasa ...

In fine nu gasesc o poza exacta la ceea ce-mi doresc(stii tu cum este mami-niciodata nu stie ce vrea, dar pina la urma isi ia ceea ce-si dorea enorm si e si frumos).
Voalul ---


Hmm... exact asa il vreau ...Simplu, dragutz si foarte gingas!Ce zici, iti place,Bebe?!
Buchetelul...Hmmm...aici am o gramada de dorinte si nustiu pe care s-o urmez...:)

Cam astea am reusit sa le fac pina acum...Azi fac comanda de invitatii si azi am hotarat cu coafura si machiajul..o sa mi-l fac la "Olsi" Salon de Spa si Beauty:) Cam aici sunt pasii mei cu nunta si sunt fericita Bebe ca m-au mai lasat ametelile, greturile si ca ma simt cu fiecare zi tot mai frumoasa si ma PLINA DE VIATA!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!