E Bebe si-l iubesc enorm!!!

Simt tot mai accentuata starea de rau din fiecare dimineata si ma iau tot mai des ametelile, dar
fericirea mi se contureaza pe fata la o ushoara atingere a burtii, care doar mie imi pare ca creste!

Imi tot imaginez ades clipa in care o sa nasc, ma cam infioara acel moment, insa ador sa ma gandesc la clipa in care-mi voi strange-n brate puiul!
Zilele trecute vorbeam cu o prietena despre acest subiect si simteam ca am s-o fac usor, c-am sa izbutesc sa aduc si eu o noua viata, o viata de inger, aici pe pamint!

Ieri pe la amiaza, mama mi-a facut un mini obicei pentru a afla (cica), ce-o sa am : baiat sau fetita, culmea a iesit baiat, ceea ce visez seri la rand !

Mi s-a mai spus ka daca am aceste greturi si ameteli mai accentuate va fi baiat , nustiu ce sa cred, dar orice, si fetitza si baietel m-ar bucura la culme pentru ca ador copii si simt ca pe al meu, pe BEBE il iubesc enorm!!!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!