Scrisoare pentru Bebe I


Bebe dulce face azi 9 saptamani din clipa-n care si-a gasit cuibushor in mine!
Asta-mi aduce macar un pic de fericire si zambet in aceasta zi aiurea!
Astazi, bebel meu mic, am plans pentru prima data din cauza papikului nostru, care pur si simplu ne-a tradat si ne-a intristat!

Scuza-ma Bebe frumos pentru ca te-am facut sa plangi, pentru ca n-am reusit sa-mi stapanesc lacrimile si pentru ca ma simt atit de rau acum...Cu toate toata lumea-n jur spune ca tu inca nu simti nimic, eu stiu ca tu simti acum mai mare durere ca mine...
Scuze Bebe pentru gandurile mele prea incurcate si buimace, pentru graba cu care am mers si pentru atingerile de care am uitat ca ai nevoie...Nu prea reusesc sa-ti vorbesc , Bebe mic, dar te simt atit de dulce si moale...

Azi ai noua saptamani de cand presori fericire in sufletul si in intreaga mea fiinta, tokmai de asta iti multumesc enorm pentru faptul ca existi!Iarta-ma Bebe Scumpik pentru lacrimile de azi si cele de cand am aflat ca esti , ca traiesti in mine, am fost o naiva care nu stia inca sensul adevarat al vietii unei femei...

Imi doream o cariera, pe care o am si cu suflarea ta in mine, o masina pe care o vom avea amindoi, succes pe care o sa-l traim amindoi...

Sa stii bebe, ca ai o mama fericita care te vrea cat mai repede in brate, dar si traieste cu intensitate fiecare secunda in care te are langa inima ei, numai pentru ea!
Bebe, sa stii ca numai pentru tine traiesc , iar asta ma face sa traiesc frumos pentru un inger frumos care are sa-mi lumineze viata de-acum inainte!

Nu te supara,Bebe dragutz, papyku` n-a dorit sa-ti aduca lacrimi nici tie si nici mie, a facut-o fara sa-si dea seama ca se raneste pe sine, ca isi raneste viata si inima!
Nu mai plange, Bebik, te rog, cuprinde-ma si hai sa Ne jucam!


Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!