O duminica perfecta,Bebe!


Incep sa simt tot mai profunda dragostea noastra! Ai atingerile atit de dulci si ushoare incat se adincesc in mine cu fiecare mangaiere... Azi am simtit (in timp ce stateam strans cuprinsi la o margine a dormitorului nostru),ca e prea mare patul... e Atit de masiv cand ma strangi la pieptul tau si ma saruti ushor pe umar...cand intreaga noapte ma tii cu capul pe pieptul tau sau cand dorm deasupra ta,aproape toata! Dimineata imi pare imposibila fara sa simt sarutul tau dulce pe fatsa mea ...Intotdeauna mi-l lasi inainte de-a pleca la job... Azi am simtit o adiere pe tot corpul meu intins ,erau buzele tale moi care se plimbau pe mine...A fost atit de frumos sa te simt incantat de o duminica pe inceput alaturi de sotia ta ...(din toamna) Pe la amiaza mi s-a facut rau ...era o intoxicatie a unei viitoare mamici... :O

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!