Pregatirile unei viitoare mame si mirese!


Salut Bebe...Mami tau a lipsit o vreme de aici si nu ti-a mai scris nimic. Exist a insa si motive, stii doar , ca mami ta va fi nu doar proaspata mamika ci si mireasa in aceasta toamna, tokmai de asta a si fost cam okupata cu pregatirile nuntii!

Astazi este o zi destul de inedita pentru parintii tai, Bebe dulce, azi NOI facem 2 luni de cand papi tau m-a cerut de la parintii mei sa-i fiu sotie ...Eram la un picnik, pe 13, exact de ziua mea cand a sosit cel mai magnific moment din viata mea! Inelul minunat si cuvintele frumoase m-au lasat perplexa! Fara de cuvinte au ramas parintii mei, bunicii tai sfinti!
Hai sa-ti dau ceva detalii despre nunta , la care vei fi si tu prezent...atunci tu vei avea vreo 20 de saptamani, vei putea auzi deja ce se petrece acolo! Sala unde se va petrece MARELE EVENIMENT este Moldova ,Biserica-Sf Maria , Inregistrarea Civila -Cimislia -in sala de nunta. Nanasii ii avem deja si suntem destul de fericiti ca anume ei ne vor fi martorii in acea MINUNATA Zi!

Mai am 3 lukruri primordiale de rezolvat :

ROCHIA --->

VOALUL --->BUCHETELUL --->
(Aici am vreo 3 idei din care nu prea ma pricep sa aleg-Toate-mi plac la nebunie)Pina aici cu astea:) Machiajul si coafura o sa mi le fac la Salon de SPA &Beauty "Olsi" , sper sa-mi iasa foarte bine:) Mai am multe de facut, tocmai de asta , Bebe sa te astepti ca vei fi prezent la o nunta de vis! Ma simt multumita de mine , ma simt fericita, mi-au mai trecut din greturi , ameteli si chestii aiurea tokmai de asta te simt mai bine si ma simt mult mai bine! Ma simt ushoara si PLINA DE VIATA!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!