40 saptamani!!!Felicitari Bebik Dulce!!!


Marti seara, ciocolata cu nucusoare si cateva picaturi de ceai cu miere.
Au mai ramas doar ore pina in clipa in care voi implini 40 de saptamani de fericire deplina...Si ma conving a nustiu cata oara ca ptr o femeie nu este necesar de nimik altceva decat de inca o inima care sa bata sub inima ei, iar asta ii naste-n suflet fericirea suprema!

12.01.2011
Aseara ,obosita si istovita incepusem sa-mi insir gandurile, insa n-am mai reusit sa le publik.
Deja e seara de miercuri, ziua care a implinit cele 40 de saptamani de fericire si lumina!
Dupa o zi care a trecut se pare prea repede am ajuns din nou in patutz si din noua strang gandurile ca sa le impartasesc in scris cu tine, cel care-ti plimbi ochii ades printre randurile insirate de mine...
Traiesc fericire si imi place la nebunie s-o traiasca cu mine intreaga lume...Nu sunt o egoista si poate din acest motiv impart fiecare emotie cu toti cei din jur.

* * *
Esti maricel deja,dragutul meu bebik! Ai deja peste 50 cm si peste 3 kg ...Nustiu de ce dar am impresia ka o sa am un bebik destul de maricel,kiar poate ma mult decat 3,700 kg :P
Din lipsa de rabdare am inceput azi sa scotocesc prin bagajele ptr maternitate si m-a apukat o teama ca nu-mi vor ajunge hainuse ptr tine,Bebe si am mers la o plimbarika sa-ti mai cumpar cate ceva.
Faci deja ultimile miscari in burtikutza mea si uneori am impresia ca mi se desprind coastele in timp ce tu dansezi.
Am observat ca adori sunetele ushoare, iti plac melodiile relaxante si-ti da energie sunetul unei viori...poate te faci viorist cand cresti maricel ?!

Ehhh....de-ai sti bebe cat te astept si chiar daca frika de durere ma mai ia uneori scap de ea cu un singur gand: "O sa-mi tin ingerasul in brate, iar asta e ceea ce-mi doresc mai mult de la viata!"

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!