Urraa...Dumnezeu mi-a dat un ingeras!


Nu prea mai reusesc sa intru des pe-aici si sa mai scriu din ceea ce simt , dar ceea ce traieste akum in mine se numeste Fericirea Divina!
Exact o saptamana in urma am reusit sa-mi aduc minunea pe lume ca acum sa-l am langa mine,atat de draguts si atat de scumpic incat nu ma pot dezlipi de langa el ca sa mai scriu pe aici ! Promit ca atunci cand gasesc timp si inspiratie sa scriu aici Povestea Nasterii ingerasului meu !

E mik, dragutz si arata exact ca si papy! Ne gandim sa se numeasca Daniel-Ionutz ptr ca s-a nascut intr-o zi de mare sarbatoare-Sfantul Ion Botezatorul,cel care l-a botezat pe Isus Hristos!

In fiecare clipa cand il privesc ii multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat un ingeras de la el din rai ...e o Minune , o minune pe care am avut-o sub inima timp de 41 de saptamani,asta e termenul la care l-am nascut!

E cel mai dulce bebe!

Scumpiku mamei si a lui papy,acum esti langa noi si tot ce vreau sa-ti spun iti spun atunci cand ma privesti in ochi cu ochisorii tai frumosi !

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!