O consultatie si-un inceput de saptamana cu asteptare!!!


E deja seara si in sfarsit ma vad intinsa in patutz cu o pofta nebuna de somn si cu o oboseala molesitoare...
Am avut o zi grea ...dis de dimineata am mers la spital unde dupa vreo 3 ore de asteptare imbinata cu tipatul unei femei care nastea si-si exprima galagios durerea... O consultatie destul de dureroasa cu un raspuns destul de clar :"In doua zile-nasti!"
Dupa consultatie mi-am mai permis o sesiune de shopping la Metro si apoi un drum destul de obositor,cu putine dureri,contractii dureroase...Un drum care m-a adus acasa.

Imi astept si mai mult puiutzul care tot incearca sa impinga si sa vina pe lume...Am deja si frika aia pe care o poate avea o femeie inainte de nastere, dar totushi astept cu nerabdare acel Moment frumos!
Un moment in care-mi voi vedea ingerasul pe pieptul meu si ochii nostri se vor intalni, ehhh...va fi o minune,o feerie!
Merg la somnik ...poate e si ultima seara cand cu burtika mea maricika si dansatoare, imi prind somnikul in patutzul nostru moale, in bratele calduroase si dragastoase ale sotului meu gingas!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!