Inca o seara de Craciun! 39 saptamani si 3 zile!!!



E inca o seara frumoasa, o seara de Craciun...Frumoasa sarbatoare ...Aseara, in prima zi de Craciun am petrecut alaturi de Nasii nostri skumpi, o pereche care chiar este un exemplu ptr noi...Am dansat si mi-am permis sa pap de toate...

Azi, inca o zi sfanta a Craciunului, am intalnit dimineata cu un sarut de la papy si pe dupa-amiaza am ajuns la o masa cu dragii mei parinti,prieteni de familie, surori si burtiku nostru skumpik!
Ce masa frumoasa si bogata a gatit mamy mea!!! Mereu ramane cea mai scumpa alaturi de cel mai skump tatik din lume...
Din nou am dansat...din nou am zambit si din nou am simtit imbratisarile extraordinare ale sotului meu minunat!
Il iubesc! Il Ador si, Doamne, cat de fericita ma face cu o simpla mangaiere a burticii, strangere in brate sau sarut dulce ...

E deja zece seara si bebe inca mai danseaza in burtika...impinge ca si cum mi-ar da semne ca in scurt timp imi va sta in brate!
Vreau foarte mult sa vina mai rapid clipa in care imi voi naste minunea si voi veni acasa cu lumina.
Imi mai rostesc odata ruga mea catre Dumnezeu si merg la somnik...
Merg sa-mi savurez visul,minunatul vis in care imi tin minunea de prunc in brate si ii zambesc fericita... E senin totul in jur, iar papy nostru radiaza de fericire, privindu-ne!
Doamne,e un vis pe care te rog din suflet sa-l indeplinesti...Te rog,Doamne si-Ti promit ca voi intra pe la Tine neaparat!!!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!