Seara si asteptare!!!


Deja e seara de 14 ianuarie si parca nu mai gasesc puterea de a rabda si de a astepta clipa in care sa-mi vad puiul care-si incepe viata pe pieptul meu...

Stau linistita in pat pe loc caldutz si-mi astept implinirea divina a visului meu si totushi nu-mi pot gasi raspunsuri la unele dileme...
Dupa ce zilele trecute am avut din nou o intepatura din partea unor oameni fatarnici si rai ,ma mai intreb odata : "Cum poate mama sa-si uite puiul?! Cum poate o mama sa uite ziua in care a adus pe lume un inger? Cum poate mama sa-si raneasca puiul?!"
Nu cred ca mai gasesc cuvinte ptr a-mi explica unele sentimente de mila si jale ptr unii oameni care-si irosesc viata si-si pierd mintile la mijlok de drum...ca mai apoi sa nu mai stie incotro ar fi bine sa paseasca!

Imi mai fac un ceai verde si mai savurez un pik din linistea si caldura din cuibusorul nostru...Imi astept linistita puiul si imi mai mangai cu dragoste si gingasie burtikutza in care danseaza vesel bebiku!!!
Hm...deja ma intreb:Cum o sa fie fara de burtik??? M-am obishnuit deja sa ma culc si sa ma trezesc cu mana pe burtik...kiar si papy are deja asta in obishnuinte!

E trecut de ora noua si somnul ma prinde in mreje,imi cuprind burtiku si incerc sa adorm ... Poate fi chiar ultima seara in care adormim asa...eu cu mana pe burtik si tu-bebik acolo, in piscinutza ta cu apa caldutza!!!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!