9 Luni de Lumina!!!


Timp de noua luni am trait o minune! Am experimentat rolul de viitoare mama, mi-am schimbat garderoba si-am umlut-o cu rochite largi ptr burtica ce avea sa apara in scurt timp.
Am citit zi de zi despre frumoasele schimbari ce aveau sa apara, am simtit panica schimbarilor.
Am simtit fericirea enorma la prima vedere a burticutzei mele rotunde si-am simtit cu mandrie primele miscari ale lui Bebik...
M-am simtit si inca ma simt mare cat o casa, dar nu incetez sa-mi astept minunea...

Deja de vreo 3 zile simt contractii si stau in febra asteptarii clipei in care-mi voi inhatsa bagajele si voi merge sa-mi indeplinesc datoria... Simt un pic de frica, dar miscarile dansatoare din burtika mea imi dau curaj enorm...
Bebe, am intrat intr-un alt an,unul nou in care parca nu exista loc ptr nefericire,neliniste,tristete si alte chestii rele... Este doar un an in care te astept pe tine,ca o lumina de Craciun,ca o alinare de la Dumnezeu sau ca un cadou de la Viata!

* E a doua dimineatsa din 2011, toata noaptea bebe ai dansat cu putere, iar miscarile tale sunt atat de puternice incat sunt sigura ca voi naste ushor ptr ca tu,Bebe esti foarte bravo!
Papy e plecat la servici,iar eu si bebe stam tolaniti in patuts... Cu fiecare clipa astept tot mai mult momentul in care-mi voi tine-n brate minunea care mi-a schimbat radical viata in cele mai minunate 9 luni din 2010!!!!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!