Dimineatsa de Craciun! Astept Minunea!!!


"Papy....papy, hai scoala te rog ca bebu vrea sa vina...."

Cu asta l-am trezit pe mikul meu, pe la 3 noaptea...somnoros si totodata speriat a prins a umbla prin camera in toate colturile, cautand haine ptr el, ptr mine si ptr burtelu` ...
In cateva clipe eram gata de plecare, aveam bagajele in maini si gandul la plecare..cand sa ma incalt, nu mai am dureri! ... Nu mai am contractii...Burtiku e moale si bebe da din picioruse, dansa de fericire ca ne trase o sperietura zdravana in Seara de Ajun!

Pentru un moment ramasesem incremeniti...un zambet a fost cel care ne-a trezit, iar papy a lasat bagajele pe langa usa si cu o imbratisare ne-a dus la dormitor!
Intr-o clipa ne-am vazut inapoi in patuts ,cuprinsi am adormit...

07.01.2011
Buna Dimineata, Iubire!!! E Craciunul ..dupa o noaptea-n care fiecare clipa mi se parea acea minunata si adukatoare a miracolului...

Sarutul dulce si atingerea suava pe burtik m-au trezit frumos... Ceaiul fierbinte cu aroma fructelor de padure inca -mi mai aduce magia diminetii in dormitor...E deja trecut de miezul zilei si inca mai stau in pat cu gandul la momentul in car voi naste...

Simt frica, dar si mandrie profunda...Cate o durere imi mai aminteste de teama...

Ma ridik din patuts si merg sa-mi mai verific odata bagajele ptr maternitate pentru ca simt ca o sa am nevoie de ele,curand!

Simt ca nasterea e deja aproape...Vino,Bebe mik la mine-n brate...Te iubesc!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!