Imi astept Minunea!!!


In zi de 15 ianuarie se implineste termenul de sarcina si azi ar fi trebuit sa-mi aduc pe lume puiul, dar ma consolez cu gandul ca Dumnezeu o sa mi-l daruiasca pe Bebe la momentul cel mai potrivit!

Azi am profitat de timpul frumos si am iesit la o plimbare frumoasa...cativa pasi care pareau greluti si o discutie dulce cu Bebiku`, iar mai apoi nushtiu de ce intoarcerea acasa mi-a provocat o pofta mare de a mai deretika prin apartament...Zis si facut! In cateva clipe terminasem ordinea si aerul din cuibushorul nostru plutea ushor insotit de un parfum al curateniei...

E deja seara afara si a mai zburat o zi in care ma gandeam c-o sa-mi vad puiul...In planuri imi mai intra o baitsa cu multa spuma si aroma de laptik cu miere,iar mai apoi, relaxata sa-mi las capul pe pernutsa moale si sa ma afund in vis,sperand ca maine va fi ziua in care-mi voi aduce pe lume,puisorul!...

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!