Bagajul pentru Maternitate, 37 Saptamani,Te IuBy Bebik!



20.12.2010

O dimineatza de Luni si chiar nu m-am gandit ca voi ajunge prin Chisinau, ca voi merge la medic ptr consultatie sau ca voi ajunge prin farmacie sau Metro ptr a cumpara toate lucrusoarele necesare ptr beb.

Scutece ptr bebeu, cateva hainutze, primele lui hainutze si lucrusoare care tin de igiena lui bebe au fost cumparate cat ai zice "peste".

Mai pe seara am ajuns fomiciosi la Andy`s Pizza unde ne-am astamparat foamea si pofta de inghetsata cu o pizza si cu 3 bile de inghetsata cu ciocolata.

Noaptea ne-a prins pe drum spre casa , iar mai tarziu mi-am potolit oboseala adormind cu somnikul cel mai dulce cu capul pe pieptul lui Papy!

21.12.2010
Marti si o dimineata obishnuita in care trezirea langa papy mi s-a parut mai dulce ca niciodata.Micul dejun impreuna si o zi pe care am petrecut-o prin apartament spaland hainutsele lui beb si facand curat.

Toata ziua mi-am permis sa o petrec numai ku bebik , el dansa in burtika mea, iar eu ii vorbeam, ii cantam si-l alintam...
Cu impinsaturi ushoare si cateodata mai puternice bebe imi dadea semne ca-i place cum petrecem ziua impreuna, noi- doi in toata casa.

Seara ne-a prins intr-o cada cu apa caldutsa cu multa spuma si-o aroma imbatatoare de trandafir si cirese, aroma ce ne-a condus spre patutul calduts si spre un nou vis in care bebe imi era deja in brate si ma privea dulce cu ochisorii lui caprui.

22.12.2010
De dimineata ziua asta imi tot pare foarte importanta si este importanta:
Astazi eu si bebe implinim 37 de saptamani de cand ne avem unul pe celalalt si asta imi pare acum cel mai important lucru din viata mea ...
Nu-mi ramane decat sa-mi mai cuprind odata burtika si sa-i vorbesc lui bebe cu vorbe dulci... Imi astept momentul in care sa-mi strang minunea in brate si sa-i zambesc...

Am stat toata ziua prin casa , am calcat hainutsele lui bebik si le-am aranjat in geanta cu bagajul ptr maternitate. Nimic mai placut nu am facut vreodata...

E deja seara si ink mai continui sa-mi tin burtika cuprinsa...Bebe da din picioare....mai face o incercare cu o impingere usoara in jos si pina la urma c-o gingasa miscare ma felicita:

Mami, te iubesc! Azi facem 37 saptamani! NOAPTE BUNA!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!