Urraaa , Bebe noi implinim 35 de saptamani!!!


Dimineata asta miroase a lamaie si busuioc , iar sarutul lui e atit de ushor incat ezit sa deschid ochii si ma las purtata de vise.
Soarele pare sa se piarda printre nori in speranta ca-mi voi arunca privirea in gol si-mi va fura un suras, iar mainile lui se pierd pe tot corpul meu dezgolit.
Buzele-mi par insetate de atingerile buzelor lui si nici nu-mi se duce gandul la nimic altceva decat o soapta scapata din neatentie spre inima mea.
E inca o dimineata in care ma trezesc alaturi de cel ce-mi indeplineste visele cu o singura privire, cel care-si cauta caldura pe trupul meu invaluit de iubire!

Imi place noaptea cand ma cauti prin asternut ca sa-ti astamperi setea nebuna de gingasie. Imi place cand m-atingi cu mainile tremurande si sa ma privesti cu ochii plini de taine .

In dimineata asta imi pari mai fericit...esti plin de zambet ... Fiinta mea pare sa fie mai plina de lumina, iar ochii imi tradeaza fericirea... In dimineata asta burtika mea danseaza ...Implinim 35 de saptamani, iar timpul pare sa fuga din loc atunci cand imi ating burtika si primesc o atingere dinlauntrul ei...E ginfash shi dulce , iar asta imi aduna nerabdare si agonie...Ard de dorinta apriga de a-l tine pe bebe in brate, de a-l atinge si de a-l inmana lui papy, care cu fiecare dimineata pare mai implinit de ganduri frumoase!
Stiu , bebe ca deacum esti maricel, dai din manutse si din piciorutze, ai ades degetelul in guritza si poti privi in jurul tau...Stiu ca acum nu vezi prea multe interesante akolo, dar iti promit ca aici iti voi oferi tot ce am mai bun, frumos si sublim!
Bebe drag, stiu ca acum ai deja marimea unui nou-nascut,48 cm si vreo 2,5-3 kg . Stiu ca ma auzi si atunca cand ridik un pik tonul tu asculti atent ce-ti zik:) "Te iubesc , Bebe" asta iti spun in fiecare dimineata.

E dimineata, frumoasa dimineata in care surad si ca un copil astept un sarut si o felicitare...

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!