Se pregateste bebe si ne pregatim si noi cu papy!

Am reusit sa facem multe lukruri importante in ziua de ieri(09.12.10), am mers la dna medik care ne-a facut un control si ne-a dat o veste destul de mare: bebu deja s-a asezat cu capsorul in jos si este pregatit sa ne vina in brate... ne-a mai ramas o lunisoara si e posibil ca indata cu pasul intr-un an nou o sa am parte de cea mai fericita clipa a vietii mele-venirea pe lume a ingerasului nostru!

Dupa consultatii am mers sa procuram patutzul lui bebe si am facuto si pe asta!
Ne-am luat un patuts frumos, din lemn natural impreuna cu saltelutsa si de indata ce l-am kumparat am venit acasa , l-am asezat in dormitor si am insirat in el randul de hainutse ce le-am cumparat ptr bebik:)

Incepand cu saptamana asta merg deja pe ultima suta de metri spre implinirea celui mai minunat vis al vietii mele , iar ca sa-l nasc pe bebik la timp sunt obligata sa petrec tot timpul in pat...

Azi, papy ne-a cuprins si ne-a sarutat fara sa se opreasca , iar in ochii lui se citeste o dragoste nemarginita si o dorintsa imensa de a ne invalui cu iubirea si gingasia lui.Bratele lui ne cuprind cu caldura si ardoare.

Eu ...eu nustiu de ce am inceput sa simt toate emotiile odata : dragoste, frica, iubire, dorinte, neliniste si gingasie...

Mi-e frica, bebe de un singur lukru: sa imi ajunga putere sa te aduc pe lume sanatos ! Ma rog la Dumnezeu doar un singur lukru: Sa fii tu bine ... sa fii tu fericit si sa reusesc sa te apar de toate si sa te invalui cu iubire si dragoste!!!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!