Noapte buna, BEBE!


Toata ziua am petrecut-o alaturi de buny , care ne-a alintat cu discutii lungi si placute , cu planuri frumoase si cu tandrete de nedescris!Am calculat din nou data posibila a nasterii lui bebe si am mai ales din cateva nume de baietei ... ink am ramas nehotarati ce nume va purta mikutul nostru ingeras!



Seara ne-a prins facand clatite ptr intreaga familie si apoi cu placinte delicioase de la bunika am incheiat aceasta minunata zi.... Azi a fost o zi frumoasa de luni si nu-mi vine sa cred ca in sfarsit am avut o zi reusita lunea...

Cu gust de vin fiert, dulciu-iutiu am sfarsit frumoasa intalnire ...
Am ajuns acasa si ma cuprinde somnul.... in lipsa lui papy care e inca la servici mergem sa ne cuprindem jucaria de plus si sa adormim adinc....




Noapte buna, lume... Noapte Buna, Mamy...Noapte buna,Papy... Noapte buna, BEBE!

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!