Burtica danseaza, iar eu pun tristetea-n vers!






E deja a treia zi de iarna si ghetushul de afara nu-mi mai permite sa fac plimbari . Toata ziua o petrec acasa cu bebiku` meu dulce din burtika si cu gandul la papy nostru care se mai rupe din cand si vine sa ne lase cate un sarut sa nu ne inunde prea tare dorul.


De dimineatsa si pina la amiaza bebe a preferat sa leneveasca mai mult , insa akum i-am pus putina muzika si danseaza...Da! Burtika mea danseaza atit de frumos inkat imi pare ca se va implini dorintsa mea de a-l face un dansator iscusit ...:)

Indata ce ma cuprinde vre-un gand mai trist , bebe prinde a da picioare si a dansa mai cu foc...
Chiar daca am avut ceva durere akum simt ca totul imi ramane in urma iar lumina cea care ma face sa stralucesc este dulcele meu bebe si skumpikul meu sots...
E deja trecut de miezul zilei si seara incepe sa-si verse melancolia asupra mea, iar asta ma face mai sensibila la atingerile tristetii...

Mi se lasa cam grele pleoapele si tocmai de asta o sa ma las coplesita de somn ...

* * *
Ma simti cam trista azi
Si te intrebi frustrat si-ngrijorat:
"Cum lacrimi nu-mi aluneca in gol ?"
"Si cum de fruntea n-am plecat?"

Atingerile curg puhoi,
Iar visele-mi se sterg din gand.
Nu vreau sa te cuprind, sarut,
Ci doar in ochii tai m-avant!

Mi-acopar fata cu tristeti
Si mainile pe pieptul tau le las.
Nu-ti cer durerea s-o imbeti,
Doar vreau iubirii sa-i dai glas!
Pentru sotul meu , Artur!
03.12.2010

Comments

Popular posts from this blog

La Mulți ani, Fiul meu drag!

Saptamana 23...N-ai scris demult, dna Danielean!

Azi se face o lunisoara!!!